HEMMA !

Tjooo bloggläsare ;) !, nu är jag hemma ifrån sommarstugan dem bäästa orden med dethära inlägget är väll antagligen Ä-N-T-L-I-G-E-N , Den  dära stugan börjar ta mig på nervarna *host*, en utav anledningarna soom gjorde så att jag klarade mig i den steendöda stuugan var att´jag shoppadeloss H*LL YEAH <3

Undraa hur jag igentligen klarade mig utan datan ? ... wierd .... Men i sommarstugan har det inte varit helt dött näe, vi har badat,shoppat & måålat :S:) , man ska vara glaad över det man fåår ;)

vet inte om jag oorkar blogga nu i sommar hmm , fårse ,sitter och chattar med Johanna ska typ fixa hennes header , hennes blogg : www.johannajojjonjohanna.blogg.se , cheecka den ;) ..

PUSS .



Från vänster : Edward,Mimmi ,Jaag (kolla mitt hår :S)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0