HEMMA EFTER EN LÅÅNG DAG ...PUST !

Hej på er !, hann inte skriva imorgon imorse att jag skulle till Valdemarsvik i Norrköping för att kolla på när Mimmi sjungde . Det gick bra för henne (y) . Mormor och min kusin kom också för att kolla på när Mimmi sjungde :)
Liza & Pappa följde inte med till Valdemarsvik för att dom båda hade viktiga saker att göra ;/
Men det gick bra endå somsagt :) Vi åkte en karusell och så åt vi glass och kollade på något jätte LÄSKIGT .
Det var någon kille en gammal alltså han var helt sinnesjukt rolig x) .Påvägen hem så stannade vi upp och badade i Grännäs (i Norrköping) det  var jätte fint där fast lite kallt ibörjan sådär för att det är ju havet :) . När vågorna kom så tänkte jag på hur fint det kommer vara i Kroatien :P usch nej vad jag längtar ;)
Tror det var allt för mig ,tror att jag inte glömt något ..
(vi var i valdemarsvik  heladagen)
Hejdå // Lina 

XP


Tagen i förrigår * bjuder på den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0