Häej !

Heejsan alla bloggläsare !  Gick ifrån den afrikanska maten nudå ;) ...

Jag tvingade i mig all mat var tvungen för att komma på topp (Y) Lina .

Jag var tvungen att sätta på Tanzanias nationalsång för att annars skulle

jag inte fått datan av lillebror så då satte jag på national sången . Sen fick han nog och

vill inte höra mera, så nu är jag äntligen här ;) .


Nu går vi över till något helt annat , här kommer sakerna som jag ändrade på bloggen :

1. Textstil på inläggena .

2. Textstil högst upp till vänster där det står CARRO .

3. Header

4. Bakgrund

5. Textstil på rubrikerna
Tror att jag inte glömt något nu ?!


puws !



dagens låt :


AMC - saknar dig min vän

Kommentarer
Postat av: Anonym

:P

2010-07-27 @ 17:02:25
Postat av: Anonym

:p

2010-07-27 @ 17:14:19
Postat av: Anonym

hej

2010-07-27 @ 20:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0