Do you wanna be on top ?!

Godmorgon ! :) .
Idag ska jag kanske köpa min kamera , mimmi med :P.
Förhoppningsvis så blir det också så att vi ska bada i Gålö idag :D .
Kollar på Xena- Krigar prinsessan , det är nog inte ett av mina favvo program
men det är OK . Det betyder ju att den inte är dålig ;) Bra väder idag igen
Jippie ! Glass idag blir det nog inte , för att eftersom att Eddie
fyllde 9:år igår så ligger det fullproppat med godis i skafferiet XP


Jag har tidigare på bloggen gjort inlägg om Americas next Top Model , jag hade tänkt göra ett yttligare inlägg om detta .   Tycker ni att Americas next Top Model har förbettrats eller försämrats ? HMM ....

Det beror ju lite på modellerna ... så jag tycker facktist att den bästa sässongen var när Eve vann :)

Här kommer en bild på henne :


Även fast hon var så rädd för spindlar så klarade hon dethära perfecto !


Här kommer även också en bild på 2:an : Yaya


En bild som hon berömdes jätte mycket av, för att
hon var så lik Tyra på den bilden sade dem .
Som ni ser så tog Yaya & Eve dom samma dag  :)

Pussheeiii // Lina


Kommentarer
Postat av: Isabel

SAKNAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET. D:<3

Come back. ♥♥♥

2010-07-08 @ 11:59:39
URL: http://typbbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0