SOMSAGT SÅ ÄR DET

BLOGGPAUS..Under tiden så kommer jag fundera på vad jag göra så att bloggen blir bättre!
Och vissa dagar så kommer jag inte tänka på bloggen alls.Jag har funderat i några veckor
på att fixa en fotoblogg, alltså att detta blir en fotoblogg!Kommer aldrig att byta blogg<3

Btw: Hade fotbollsträning idag, mitt i regnet.Det var jätte skööönt! Men sen när man satt
i bilen så var det ju direkt inte så skönt :s<3
Åt också Jordgubbspaj, har typ inte ätit det på jätte länge!Det var min dag de, Hejdåååå!


Dagen då jag fick min älskade kamera<3


Kommentarer
Postat av: cathy

hej!! saknar dig !!! synd att du ska ha bloggpaus!! em.. aa byebye!!!

2010-08-19 @ 08:56:52
URL: http://cathylis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0