MY NAME IS LINA

Lite toookig rubrik,jagvet menmen.Den får väll allt duga.
Jagvet inte vart jag ska börja men HEREWEGO. Har somsagt
varit med Evelina dom senaste dagarna.Idag har vi badat på
Årstahavsbad.Jag klarade att hoppa från trean<3.Annars skulle
jag inte fått åka Jetline på grönan och Mimmi tvingade i mig för
att det var så lång köö,var ju licksom tvungen :P. Evelina
var inte rädd! Hon har hoppat därifrån asmånga ggr.
Jaja,vi fick också träffa Evelinas världens sötaste häst.
Som heter Lucille.Vi har satt vid datan en liten stund också.
Det var grymt roligt hos Eve :).


Pussheej,ledsen för ett långt inlägg , och ledsen för jätte dålig update.
Kram!


Gammal bild,igen . Sorry men min kamera är urladdad :/!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0