Jiiihhooo !!

Aloha!

Jag orkar facktist inte visa dagens outfit idag , jag är så fruktansvärt trött :S .
Jag har typ sovit hela dagen lång , och ska fortsätta . Men problemet är att
Jag kommer att vakna mitt i natten och vara uppe och så i flera timmar .
Sen går jag och lägger mig vid  6 tiden och sover .Jisses villket sommarlov.
Hur mycket tid har jag slösat på det som kunnat vara "sommarlov"
Det måste jag värkligen fundera på .Jag försöker att vara vid topp .
Men tillslut blir det bara så att jag somnar vid tangentbordet och vaknar
upp och är hur pigg somhelst men det är då alla sover ..
Jag är ju typ värsta nattugglan :s.

Ni märker att det inte vart bra update idag va ? :/ .

PUSS!

 Foto:Självutlösare


Höet .  Om man går där blir bonden arg :-o (sommarstugan)Foto:Jag

 
Jag , du får inte vara utan skor utomhus Lina ! fyfyfy.Foto:Självutlösare

Jag i sommarstugan -  *GÄÄSP*Foto:Jag


Jag och mimmi :D. Foto : Självutlösare


Jag påväg till sommarstugan . Fotograf:www.miuus.blogg.se/mimmi


Kommentarer
Postat av: NiKiTiA

fin blogg :)



allt bra annars?

2010-08-02 @ 22:22:32
URL: http://nikitias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0