Inte Utan Min DOTTER . SALLY FIELD

Hello,again :) Blir ingen att vara med . Jag undrar hur jag kommer orka när skolan börjar . Jag menar jag går ju och lägger mig jätte sent om nätterna ... Jag menar att sitta och titta på tv och vara hemma och sova hela dagarna det är inte och leva . Nej det är bara jagvet inte vad . Men det är defenetivt inte att leva . Jag pratade med Wilma . Men det blev inget för att jag somnade visst och sen vaknade jag upp igen minen jag fick var väll
typ denhära : o.O . Jag ska iaf fråga om Mimmi kanske vill hänga med till handen en sväng, jag behöver lite
frisk luft endå ,right ? Jag känner att jag behöver sova just nu efter att jag kollat på filmen : Inte utan min dotter.
Jag kan nästan svära på att jag aldrigaldrigaldrig kommer tröttna på den filmen . Så sorglig,så lyckad .
Allting finns i den filmen . Den är sann .Nu orkar ni säkert inte läsa .

POSSSS


så ser framsidan ut :d<3


Rekomenderar den till alla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0