CUP !

Hejhej, varit på cup idag.Jiiisses vad varmt det var ! Varmare en vad det har varit på länge.
Jag har är helt utmattad. Fattar inte ens att jag klarar att göra ett blogginlägg ;o.Kan knappast
gå.Jag har skiiit ont i hälen osv. Hoppas att det blir bättre till imorgon.Vi kom iaf till A-Slutspel.
Jeeey!Det var tufft jäntimot slutet!Trodde att jag skulle tuppa av, jag var 85% säker.Jag
ville bara att sista matchen skulle avslutas så att jag kunde åka hem och ta ett skööööönt fotbad x)!
Fast det blev inte så. Pallar inte ta ett fotbad.Eller gör jag ?Jaja har druckit för lite vatten idag!
Det märktes.Hade världens huvudvärk för att jag inte hade druckit något,OOOOOOPS!.Fast när
jag kom hem så gjorde jag det, så nu är det mycke bättre (Y). Nu vet jag att ni inte orkar läsa mera!
Pusshej, skriver nog kanske imorgon . Tror nt det !


KRAMKRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0