Bloggpaus över!

Bloggpausen är somsagt nätt och jämnt över nu!.Gud vad skönt.Jag känner att blogglusten fortfarande inte har kommit tillbaka riktigt en, men det funkar nog suverränt endå!Jag ska ju också snart till kroatien.Gud vad spännande och kul alltså :P! Om ni bläddrar ner litegran så kan ni se en såndära grejsimojs där det står att det är
23 dagar kvar till's vi ska åka till kroatien!:D. Det ända problemet är väll antagligen att jag inte har köpt en undervattenskamera, jag får ta och fixa det snart :s. Sitter här hemma sjuk/ jag har feber. Och sitter och mumsar
på mitt UNDERBARA godis,HAHA! Gjorde det iförrigår också o.O fast inte samma . Jag har inte varit i skolan den
första veckan alls, guuud vad pinsamt:(. Bara den första DAGEN .. Får väll antagligen ta en stor comeback xd.

JAJA NU HAR NI NOG LÄSIT SÅ MYCKET ATT NI BÖRJAR TYCKA DET BLIR TRÅKIGT


krÅmisar!


Dagens kändis!


Chris Brown


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0