OH NO

Läxaläxaläxaläxa !
Ni vet vad det betyder?!
Jobbajobbajobba

...

HÅRT


Helloh !

Idag var jag på fotbollsträning och i skolan ofc . Jag fick ganska ont i ryggen när jag sprang men framförallt när jag försökte ta i i skotten :/

Just nu så dricker jag lite oboy och äter en smörgås X)

Inte så mke mer att berätta !!!!!!





















































BÄY


BÄY































































































BÄY

BÄY


BÄY

BÄY

BÄY

BÄY

BÄY

BÄY

BÄY



BÄY 


Kommentarer
Postat av: isabel

SV: chans och chans.

Jag är inte tillräckligt ja.. du fattar säkert inte, men blä.

2010-04-27 @ 21:33:19
URL: http://finabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0