Evry body dance now !

Moshi mosh !


Idag har jag varit och kollat på teater med skolan , gissa om den var bra ? -.-

På ren svenska så var den totalt stor kaosad !


Det  bästa var väll låten som kom i mitten och på slutet : Evry body dance now !

Sen efter skolan gick Cathy och jag till centrum , kollade på kamera till mig , som jag vill ha .


Och sen gick vi till filmkedjan och köpte godis .

Nu ska jag gå och köpa nya gympadojor !

Vill ju inte springa runt med mina fotbollsskor ;)

p,s hoppas jag får tag på ett riktigt snygga convers .

HOT HOT !









alla älskar sofijah !


www.avtrollis.blogg.se hennes blogg

Kommentarer
Postat av: Eylin

gillar henne lite

2010-04-15 @ 15:25:55
URL: http://aji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0