2 days left-

YO :)


Ska ha klassfest den tjugo-sjunde-maj. Och idag fick vi inbjudan (alltså pappret där det står allting) det var olivia och jag som skrev inbjudningskortet. Eftersom att det är vi som engagerar oss i själva programmet. Do you understand ? :). Idag var skoldagen bara varm och jobbig, men jag antar väll att jag måste ta vara av all tid
som jag har kvar i skolan, kommer nästan börja böla för att jag kommer sakna alla så jäääääkla mycket!
Asså kan inte ens beskriva :(. Kommer tom att sakna dem som jag knappt känner..
Börjar nästan böla nu.. Okej intressant ? -.-

/ LINA

Kommentarer
Postat av: Ida.f

Hej får granaterna oxå komma ?<3 //Ida f

2011-05-18 @ 22:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0