VILL FLYTTA TILL ETT VARMT LAND NU.

heYsanSveYsan.

Vaknade för 1 timma sedan, har nyss käkat mormors skit goda frukost :-)
Sen senare idag så får jag skjuss av Evelina till där matcherna ska vara. </3.
Vi ska möta p01, F00 (;.Det ska bli kul att köra match nu igen.Träningen
igår kändes lite seg,för att jag var skit trött gick typ och la mig jätte sent.
Men aa inget man kan göra något åt när det är försent :s.
Det är bombat med snö här i förorten :'(.Snön är enda upp till midjan
när jag går runt på tomten och staketen ser man inte i synhåll,
hörru du du, det är inte kul med snö längre jultomte.Eller asså ofc,
det känns inte som någon "riktig" julafton om inte det är ngn snö.
Jag önskar att det bara var snö på julafton och typ ngr veckor innan oså :).
Det skulle göra livet lättare :D,neä skoja.
Palla blogga, pusshäääääj :)<3

Vad tycker ni :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0