Vaknade nyss.

Hejsan allesamans!.
Kändes jätte skönt att vakna när man visste i minnet
att man har lov justnu.Och imorgon är det julafton,det
känns inte som det, tiden har bara rusat iväg.Jag
vaknade nyss, som ni ser på rubriken.Gick upp kvart
i 8 för att min lillebrorsa väckte mig,sen gick jag och
la mig i min sääng och somnade om (:.
Justnu, kollar jag på Oprah på kanal 3.Det är en intervju
om LadyGaga, jag tror att det är något för dig Eviiii:P!

Igår åkte mamma & liza iväg för att köpa en julgran.
Det blev en vit, den är jätte snygg!.

Det har inte varit några bilder på ett tag,hoppas
att det blir snart,jag har ingen aning om vart min
kamera är,så jaa det är som det är!

Godjul i förskott!

Skit gammal bild!,skämms.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0