Sov så gött.

Hejsan, sista inlägget för idag.
Ska snart gå till sängs och ta
och skratta igenom skolkatalogen
och läsa Anne Frankes Dagbok.

Imorgon börjar skolan, gud vad hemskt!.
Det värsta jag vet är när man ska vakna
på måndagar... det är bara så trögt.
Det är oftast på måndagar som det är
flera i min klass som utsätts för kvarsittning :o.
Det är en i min klass som tycker det är jätte
kul om någon kommer försent,hon har typ
fått någon drog i sig eller något :o.Eller
hon säger det själv...heahh...Men igentligen
det finns också bra måndagar.Lektionerna
är fett chilliga och allt...Men saknar min bäääbiii :(.

Elizabeth Izquierdo <3.
Jag förstår att du ville lämna dårhuset. Och ja typ du vet  -*-
Men jag erbjööd mig  facktist att gömma mig i din resväska.
Sen får jag plötsligt ett sms när du är på Arlanda.. .

Moaahahaha..Ser dig ingenstans är på Arlanda"
Jag har din rosa Bratz väska här,men ingen
Caroline i sikte.Nähäpp,nu ska jag på flyget.
Vi synns nästa år.. Och när jag kommer tbx
kommer jag vara en Svart svennebanan.

ÅÅÅ SAKNAR DIG REDAN..

Chilenare <3 Black Africaaaann.

Come back noooow!

Hahha tiden då trollungen älskade att bada :D!

,Miss YA </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0