Önskelista

Hej!
Hade tänkt berätta vad jag önskar mig i julklapp men först så vill jag bara berätta
att ni kanske ser att jag har bytt design och header.Den ser somsagt inte riktigt
färdig ut.Men det ska fixas :).Inomhusträningen gick bra.Man fick nya blå
vattenflaskor.Jag fick en som jag skulle ha för mig själv och så fick jag
en som jag skulle ge till syrran ;).Men sen när jag kom hem tog jag en
lååång dusch och då menar jag facktist lååång.Sedan käkade jag rester
ifrån Hawaii pizzan som jag beställde igår.Och så drack jag coocacola.
Hahha,det var fett länge sen jag drack det :s.Och nu så sitter jag och
kör sönder Icy Tower.Kanske ska spela Sims Jordenrunt /ett spel som jag
aldrig tröttnar på.)Men nu kommer önskelistan :)!

XPERIA X10 MINI / tangentbord.

MP3.

RESA TILL FRANKRIKE.

FÄRGADE LINSER, BLÅA.

SYSTEMKAMERA.

1000 KR.

EL TANDBORSTE


Det var de ja, pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0