Lina+Kvarsittning=Hatobejekt

Tjenare :).

Nu äre så att ni kanske undrar utav rubriken så jag
hade tänkt prata om varför det står så.Och nej
jag har inte fått kvarsittning.Men vi har
börjat med det på skolan, fett dåligt :/.
Det var två st idag i min klass som fick det.
En utav my really good friends to :/.Asså
dom kom 3 minuter försent in till klassrummet
efter rasten och sen skriver plötsligt min fröken
upp på tavlan att just dem hade fått kvarsittning
i 7 minuter, inte länge vare dårå.Men asså shit
lite onödigt.Jag säger inte villka det var som fick
det.För att om jag någon gång skulle få det skulle
jag precis inte att folk berättade det om mig,aight?
Men endå fett läääääääskigt :S.Gå runt som värsta hare
hela tiden och titta på klockan varje sekund och bete
mig som värsta äängeln.Nu menar jag inte att jag är
värsta elaka bruden i skolan som fröknarna inte giiiiillar.
Men det är heller inte så att jag är värsta pluuggisen som
säger till fröken : MIs.Sara jag tackar med erbjudande
och aragemang med din hjälp till min svårhandkunniga
matte.

Orkar inte blogga, förlåt för att bloggningen vart dålig..
Men aah. puwwws :)

Du trodde att det skulle funka igen, du hade fel.
Varför ska jag ge tillbaka dig en 2:a chans
när du helt tog det som luft i det förra gången.Du kommer aldrig
vara prinsen du engång var i mina ögon .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0