Demi Lovato & Selena Gomez

Hejsan!, fick godkänt på provet!.Jag är superduper glad över det :).
Fick två fel,men det är inte mycket alls :P.
Idag har jag träning och imorgon ar jag 2 träningsmatcher.
Och när som helst så kommer mormor och morfar.
Igår i fredags, så åkte jag och min klass till julmarknaden inne i stan.
Jag var då med, Oliwia,Fredrik,William,Lucas & Adam,man fick
välja villka man skulle vara med då bestämde vi varann.
Fett onödigt också Adam köpte 10 påsar för att få en tysk hatt
i ngn eller i några av sina påsar men han fick bara gosedjur,XD.
Han hade slösat typ 500 kr.Och sen när vi mötte på Robin
så visade han att han hade köpt en par kalsonger och på dem
stog det : Pappas Diamant.Jag och Olle brast typ ut i tårar då,
jag lovar!.Hans pappa jobbar med diamanter.Men asså
aah ni fattar?lSen våran fröken sara typ handlade upp hela
gamla stan med kläder alla elever typ gav en chockad blick.
Sen efter det så slösade typ Lucas 1000 kr, han köpte 20
st för att han ville ha en tysk hatt som fredde.Sen han bah
till mig :Det är så här mycket du handlar i stan,visst Carro ?.
Jag bah.. mmm kanske det .Asså adam var helt bäng den
dagen, han sare t.o.m själv.Och Wiliam var ju värsta snål.
Sen när vi väntade på tåget vi tågstationen så värsta
går Robin  till en såndära automat där man kan stoppa
i pengar och få b.l.a : Läsk,Mjölkchoklad,kexchoklad m.m
ja ni förstår ?:P.Robin går ju på hockey så han gör en
hockey tackling på automaten och får värsta ut massor
med mjölkchoklad.Så han bara tar allt och käkar upp
och typ delar ut till alla.

en film med Demi och Selena slutade nyss,men det är iaf
ett program som jahh kollade nyss på om ni undrar för rubriken :D.

Pussokram


Hahha fett mobbad :D


Kommentarer
Postat av: Cathy <3

Kul ni ´har haft!

2010-12-18 @ 13:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0