Allemansrätt prov!

Ska strax byta header, håll ut allesammans!
Jag skaffade i förrigår Picasa 3.Så det kommer
säkert bli mycket finare headerar nu i framtiden ! :D.
Imorgon ska jag ha prov.Så jag har hållt på att pluggat
det nu sedan jag kom hem ifrån Oliwia.i,Oliwia,Cathy och Bella HII.
Åkte typ hem ganska tidigt vid fem tiden.För att jag ville plugga om det.
Carro.N och jag ska göra imorgon för att jag hade samtal och Carro
var sjuk då. Men dem andra ska göra omprov {dem som inte klarade det ].
Jag hoppas att jag klarar provet, orka göra om :(.Nu ska lillebrorsan ha
datan har inte hunnit plugga som jag vill för lillebror.Men får försöka lite själv nu :-).

PUSS HEJ.
Lingon - Vaccinium vitis-idaea
Inte störa inte förstöra, det är huvudregeln i allemansrätten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0