About mee.

Har märkt att jag fått endel nya besökare!Så nu hade jag tänkt skriva en fakta text om mig.Here it come's!


Jag heter Caroline men mitt smeknamn är Lina.På fritiden så spelar jag fotboll, en sport som jag hållt
på med i många år.I familjen är vi 6 familje medlemmar!.Jag,Tvillingsyster,Storasyster,Lillebror,Mamma &
Pappa!. Min mor kommer ifrån Sverige och min far kommer i från Tanzania.Så ja, jag är alltså en mulatt.
På vardagarna så är jag i skolan,är med vänner och pluggar såklart!Jag är född år 1999 och bor söder ut
om stockholm.På somrarna så reser jag mycket och det är något som jag gillar vääldigt mycket!
Jag fotar med min 10 megapixlar kamera.Det är en Samsung kamera.Av alla årstiderna så gillar
jag nog sommaren mest.För er som undrar er mer utav min tvilling så kan ni checka in hennes blogg:
www.miuus.blogg.se , en blogg som jag tycker är bra <3.Jag fixar inte designer och så till okända,men
vänner fungerar bra.Dom vännerna jag har är fantastiska och min familj är bäst  bokstavligttalat.
Favvo filmer är :Orphan,It's The Wrong Man,Jakten på Lycka.Jag är 1,47 centimeter lång.Alltså
ganska normalt lång.Men så som folk uppfattar mig är att jag är väldigt smal.

Mera som ni funderar utav mig ?, då är det bara att ge en komentar :)
Kram

Hahha!,Mimmi och jag i Kroatien.Jag ser inte normal ut :s


Kommentarer
Postat av: Cathy

Fin header!

2010-12-04 @ 21:18:22
URL: http://caaathys.blogg.se/
Postat av: Carro

Tack så mycket!

2010-12-04 @ 22:11:30
URL: http://carrrrolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0